Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Onani...

Publicerad 2009-01-28 22:25:45 i Allmänt,

.... spännande titel va? De är faktiskt inte mer spännande än att jag tänkte återberätta lite vad jag hörde på  radion idag.. lyssnar numer på  lokalradion på jobbet då Morgonzoo har försvunnit från Gävleområdet och ersatts av en Rockkanal mycket bra musik där, dock tyvärr är det riktiga bloss som pratar mellan låtarna så nu mer är det lokalradion  som poppas i kreativa hörnan på Smurift Kappa.

Idag pratade de som sagt onani på lokalradion. Vilket fick mig att spetsa öronen ett uns...  90 % av killarna onanerade enligt en undersökning och 65 % av tjejerna... 65 % det är ju bara lite mer än hälften? Nästa mening som satte sig på min hjärna var att de som onanerade var tydligen mer intellektuella än de som inte gjorde detta.... hahaha... då undrar jag en stilla fundering... HUR kommer man fram till de??

Vad har mer hänt i fröken Ströms liv... ja... hon har jobbat och dansat.. haft en mysig helg med korv grillning och annan god mat. Hon har snubblat, hon har spillt kaffe... hon har skrattat hon har känt efter...,ja... allt möjligt som hör till min vardag. Till ovanligheterna hör dock att  jag har gråtit en skvätt dock inte över spillt kaffe :D

Betala räkningarna är verkligen inte roligt... Speciellt inte den här månaden. Kursavgifter, prenumerationer och massa annat tjafs... Jag som var behov av lite shopping... skulle vilja ha lite nya kläder... vem vill inte de?

Helgen närmar sig igen.. ska bli skönt med helg.. jag satsar på en vit lugn helg med lite föräldrabesök och dans... vi får väl se hur de går.. :)

Har ju utgång inplanerad framöver.. ett visst band vi festat med/till förut kommer till stan och vi tänkte slå två flugor på smällen och ut och röra oss lite i vimlet... helgen den 6-7 feb är det dax... nån som vill följa? (Med vi menar jag jag och Lojsan...)


Har även fått en utmaning av min vän Emelie... Den måste jag fundera på ett tag till men jag lägger ut den under helgen!

Trevlig kväll!

Många kramar
Maria -super skidåkaren... ;)
(vad vore livet om man inte bjöd på sig själv)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela