Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Måndag!

Publicerad 2009-02-09 17:41:20 i Allmänt,

Jag vet inte vad det är med måndagar, men jag gillar dem inte... Kan vara så att det är för att den underbara helgen tagit slut och den tröga arbetsveckan tar fart... det kan vara så men jag är inte säker.. ;)

Helgen har varit bra tycker jag... började med en rivstart med klippning och krogslarv, fortsatte i pannknack godsaker och filmkväll med trevligtsällskap x 2 kvällar... Så vips så var det måndag igen!

Nu ska jag strax gå och byta om för ikväll är det dansträning igen.. skoj skoj!

God kväll
Sköt er!
Maria

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-10 02:31:27

Du verkade ha haft en underbar helg. Jag åker snart hem. Längtar lite till sverige också. Idag har vi sånt skitväder, molnigt och blåsigt. Igår(måndag natt)regnade de som bara den. Jag funderar på om jag ska åka pulka när jag kommer hem om de är mycket snö:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela