Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Huvudbrus..

Publicerad 2009-02-23 17:12:05 i Allmänt,

Om fredagen är min favorit dag så är nog måndagen min värsta dag... eller nu när jag tänker efter så är det nog tisdag som är den värsta..

Idag stängde min hjärna av runt fyra... det bara brusade...  kunde inte tänka nåt mer.. Men dagen har gått i rasande fart jag fattar inte vad den tog vägen.. eller jo jag vet ju att jag har suttit på min rumpa på jobbet och rita streck, skickat mail och knepat och knåpat... Sen har jag åkt hem ätit upp resterna sen fredagens nacosgratäng och nu sitter jag här och laddar för ännu en danskväll...

Helgen då? Jaa jorå så att.. det har varit en bra helg... väldigt lugn (som vanligt) haha eller så är det kanske inte men det har bara blivit fredags whiskey inget annat. ;) En ovanlig grej är väl en extra dansträning i lördags som var fruktansvärd skoj.. alltid roligt att lära sig nya saker!

Söndagen hände det dock något riktigt ovanligt... Begav mig till filmstaden halv elva på förmiddagen.. där var det full fart för ett privat sällskap, förhandsvisning av "män som hatar kvinnor" snittar, dryck, godis och popcorn i massor... Det var min kära kollega som hade bjudit in en massa vänner efter en vinst på Guldbaggegalan för några månader sen.. Mycket trevligt tycker jag att det var! Filmen var väldigt bra, rätt grym för att vara en svensk film... Men bra.. dock ingen jag kommer se igen.. jobbigt att förstå hur många idioter det finns bara runt hörnet... hua.. men åter igen.. film tips:



Sen var det danssöndag (som vanligt) och becksöndag (som vanligt de senaste veckorna).

Näe nu ska jag göra något vettigt innan de är dags att svettas ut lite..

Skaffa er en trevlig kväll!
Kram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela