Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgen rusar alltid iväg...

Publicerad 2009-02-15 10:59:09 i Allmänt,

... söndag idag, de betyder att fredag och lördagen redan sprungit förbi... POFF så var de borta.... otroligt

Dansen i torsdags var fantastikt rolig, kondisen är dock inte på topp måste jag erkänna. Förkylningen i kroppen gör sig fortfarande påminnd tyvärr, men de är bara att bita ihop.. snart är jag frisk. (så frisk jag kan bli) På måndag måste jag vara frisk för då kommer specialtränaren igen.. de ska bli kul!
 
Helgen då? Vad har hänt denna kärleks helg? Det har bland annat varit alla hjäratans dag... om ni frågar mig så tycker jag nog det är en skit dag.. och det är inte för att jag är ensam och bitter, utan för att de stör mig att det är just denna dag som  man ska vara tok puttignuttiga, varför inte vara det året om eller någon neutral dag? Men grattis på alla hjäratns dag på er alla i efterskott! (eller vad man nu säger) ;)

Fredagen gick i mysighets tecken... god middag och nån fredags öl. Trevligt sällskap i soffan och film.

Alla hjärtans dag då? Firade jag med att köra till Tobo, precis när jag satte mig i bilen fick jag migrän anfall. Men envis som jag är fortsatte min färd till härliga tobo... Dock njöt jag inte av solen som alla andra.. utan svor mest över att de var så ljust  När  jag sladdat in på skolvägen och tabletten börjat verka började jag bli mer människa igen... myste med familjen ström för att sedan ta Puman till Tierp för en alla hjärtans middag med bästa tjejen Lojsan... Mycket trevlig kväll!

Idag är det dans som vanligt!

Jag skriver det här inlägget på Lojsans dator.. vi är inte riktigt överens, minst sagt.. så om det är några konsigheter i detta inlägg skyller jag helt på datorn :P

Nu blir de fin lir...

Ha en underbar söndag..
Kram
Maria




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-15 23:36:35

Hej vännen:) ser ut som en bra helg ändå. Nu har jag kommit hem och börjar få ordning hemma. Snart kan du ju komma förbi och säga hej:) Vi bor ju "Grannar" Lust att ta en promenad någon dag? Kram på dig

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-02-16 12:54:49

Haha, nä, nuförtiden är jag inte heller överens med datorn...Vad gör man när musen är galen? ;)Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela