Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

vad händer?

Publicerad 2009-12-08 21:25:11 i Allmänt,

Lördagskvällen bestod av tjo och gitarrspel... riktigt roligt var de... Tack alla för en trevlig kväll!

Söndagen bestod av första tävlingen i Vuxen C... vi kom 13/27 de får man väl vara nöjd med.. även om de hade varit roligare att gå lite längre.. men men lite mer träning så!! Min kära och hans danspartner fick pallplats i Vuxen D och gick därmed upp en klass till våran.. så nu blir de lite kamp igen! Riktigt roligt, grattis till dem!!

Idag har jag sett sista filmen i Stig Larsson trilogin... Riktigt bra!! Jag skulle sammanfatta filmerna som att den första är fortfarande bäst, den andra är och känns som en mellanfilm och denna är en riktigt bra avslutning! Naomi Rapace är en av Sveriges bästa skådespelerskor!! Hon är en stor orsak till att man måste se dessa filmer!

Jag har ingen julstämning i kroppen.. de är lite tråkigt! Vill ju börja känna de där pirret i magen när de närmar sig jul... eller vänta när jag tänker efter så var de som starkast när man var barn... pirret i magen på ett barn på julafton, glimten i deras ögon.. de är jul!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela