Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tvåkönad

Publicerad 2009-12-14 22:33:16 i Allmänt,

Förra året blev jag Jill i år slog jag till och blev Jack.. Vi hade nämligen tävling på klubben i helgen. Jack och Jill tävling, de är en tävlingsform där man lottar danspartners för varje heat eftersom de fattades killar hoppade jag in som kille... och tänka sig jag gick och vann.. De var då rakt inte meningen.. TACK alla gulliga danspartners jag hade under kvällen, dansglädje is the shit!! :D

I Fredags var de dags att smaska lite julbord igen.. Denna gång med Fastighetssnabben som respektive. Mycket trevlig härligt att få ansikten på alla som Tobbe pratar om titt som tätt! God mat och trevligt sällskap, måga skratt som avslutades med lite röj på Harrys! Efter 4 försök blev vi såhär söta på kort... haha....(synd att man inte var så anstädig bara.. hela bhbandet syns ju, (fölåt Josefin)) ;)



ÄNTLIGEN faller de snö de riktigt singlar ner stora flingor... UNDERBART!

/M

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-12-15 12:48:49

Jag tycker ni ser väldigt anständiga ut! OCH fina! :-) Kul att äntligen få se mannen som svepte iväg med dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela