Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Pyssel...

Publicerad 2009-12-29 20:19:52 i Allmänt,

Har varit händiga tjejen de senaste dagarna... lekt hemmafru då jag bosatt mig tillfälligt i Tobbes hus i skogen...under min ledighet... Ni kanske förstår varför när ni sett dessa bilder!

Nu håller jag på och ska försöka mig på och klä om kökssoffan... dock var nitarna för breda för häftpistolen så jag svor lite och tog en paus....

Igår sandpapprade jag och målade mitt projekt till sovrummet.. ska bli klädhängare... de börjar likna något nu...Av någon underlig anledning gillar jag träd väldigt mycket... 

I morgon ska jag och Josefin förbereda nyårsmiddagen som kommer intas här i huset i goda vänners sällskap!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela