Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Julkort

Publicerad 2009-12-17 21:42:20 i Allmänt,

Åhhh vad jag älskar att få julkort.. ÄR så roligt att kliva innaför dörren när man fått ett par härliga julhälsningar... MEN jag har varit kass.. två år i rad nu har jag inte skickat några kort! Jag vet egentligen inte varför... NÄSTA år ska jag skicka igen...

tills dess vill jag passa på att önska alla en underbar jul och ett gott nytt år i förskott... med denna lilla sång..

http://elfyourself.jibjab.com/view/m7mGiWinl2BdYPaB?cmpid=ey_fb_self

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela