Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

24 dagar till jul

Publicerad 2009-12-03 22:02:16 i Allmänt,

Var de i tisdags.. Vi fick besök av min mor och far och Bisse ute i Tobbes hus.

Precis som förra året vill jag tala om att man ALDRIG bli för gammal för att få adventskalender i form av paketkalender.. Detta år fick jag  och Tobbe en gemensam så varje dag fram till jul kommer vi öppna ett varsit eller gemensamt paket.. i morse fick vi varsin pannlampa! Hehe :)

Bortskämd? NÄÄÄ inte då...

/M

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-12-04 18:25:39

Skulle du vara bortskämd!? ;-) Pannlampa är suveränt! Min syster sa för några år sedan att alla borde ha en pannlampa. Hon sa det på skoj - men oj så rätt det är! Vi har köpt en som lyser upp rejält, perfekt nu för att kunna gå ut även efter kl 15 (!) med barnvagnen.

Hoppas du har får en bra helg!

P.S Har förresten smaskat på Vinter-chokladen nu, den är god :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-07 07:36:03

haha.. ja lite bortskämd kanske eller rätt mycket :) i morse fick vi nässpray i kalendern :D jaa pannlampa is the shit speciellt om man är ute i huset där de därligt med beslysning :) mm den är god men jag kan bara äta en ruta ungefär.. sen blir jag less.. inte som vanlig choklad när man kan äta hur mycket som helst.. iof när jag tänker efter så är de ju en bra egenskap att man bara äter en ruta :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela