Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Träningsläger...

Publicerad 2009-08-31 17:16:01 i Allmänt,

Intressant sätt att pina kroppen! Jag som har varit ganska dålig på att träna på dansen i sommar började höstens dans med flera timmars träningspass i helgen. Riktigt jobbigt men OJ va roligt!!

Karl och Sofie från Rocksulan i Karlstad var och tränade oss i helgen riktigt grymma dansare! Helgen gav riktigt mycket. Nu blir de nya tag... Tävlingarna närmar sig!

För er som undrar hur det går för mig med nya livet så ska jag meddela att de går bra.. tror jag.. dags att väga fläsket igen på söndag då har jag försökt skärpa mig i en månad.. Håller tummarna för att de går åt rätt håll då..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela