Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Minisemester i Mörtebo och en massa svammel

Publicerad 2009-08-04 20:27:59 i Allmänt,

Igår åkte jag, Tobbe och Lojsan till Offas stuga i Mörtebo utanför Ockelbo... de blev sol, bad, god mat och öl. Spontanbesök från Hellman och spontanbesök som blev kvar i form av Danne och Linda.. Mycket trevligt!

Alla som kommer träffa på mig efter semestern som inte sett mig på ett tag kommer nog antagligen tycka att jag blivit en liten tjockis.. de kan ju faktiskt bero på att jag har det... har tyvärr verkligen tillåtit mig själv att ha semester den här sommaren.. men MASSOR av onyttigheter... ölen är väl den största boven... MEN jag vet vad jag ska göra åt de hela.. och de kommer gå såklart.. de är bara skit jobbigt att känna sig såhär i kroppen.. blir lite irriterad på mig själv också att jag släppt tyglarna över kalorierna såhär... jaja.. de är bara att bita i de sura och bita ihop :) Tur att jag är en sån charmig tjej så jag är söt ändå... haha

Men snart kan ni följa kampen mot kg här på bloggen.. jag ska nämligen väga mig.. och då kommer jag skrika rakt ut sen...(har inte vägt mig på väldigt länge)  men sen blir de tävling..  jag och min kära ska skriva kontrakt.. vi ska tävla om vem som klarar sina mål inom en viss tid... vad som står på spel har vi inte riktigt kommit överens om än!

Apropå min kära... jag måste bara skriva ett par rader om honom! Han är och förblir en fantastisk människa... Allt är så enkelt.. inget krångel... Precis som det ska vara.... De är nästan lite läskigt ibland hur lika vi är... Så, nu får det vara nog med gulli gull och pluttinuttandet för den här gången...

Åter till min SISTA semester dagar... suck, jobbångesten gör sig påmind.. konstigt dock att inte mina rara söta arbetskamrater påmint mig än om att de snart är dags.. De kanske har gått och blivit snälla?! :)

/M

Kommentarer

Postat av: P & L

Publicerad 2009-08-11 18:52:24

Det var dåligt med uppdateringar hos Fröken Ström.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-11 20:40:06

Nu är de minsann uppdaterat... de var pågång.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela