Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lila var temat i Halmstad!

Publicerad 2009-08-25 20:49:08 i Allmänt,

Helgen spenderades i Halmstad. Smurfit kappa cup jag spelade i smurfit kappa girls, ett tjejlag helt enkelt som bara mötte renodlade herrlag.. vi kom femma.. av sex lag iof men inte sist iaf..  vi vann en match.. Siffrorna i de andra matcherna talar vi tyst om ;)

Det är dock första gången jag spelat fotboll med lila naglar och kjol... haha Är de tjejlag så är de, så vi spökade ut oss hur mycket som helst..

En insamling till mina naglar pågick även denna resa, i fall jag skulle bryta några när jag stod i målet.. Detta var mest för att reta mig för att jag försökte skylla på naglarna så jag skulle slippa följa med och stå i mål... men en slant på 224.50 kr kom de in, de tackar jag för .. Betald spelare kanske de kallas, Proffs???


Bussresan gick faktiskt väldigt smärtfritt underbart sällskap så kan de inte annat än bara vara trevligt.. vägen hem var det något tystare i bussen, dock fortfarande glatt humör.. fast jag var aningen stel och trött när jag kom hem på söndagen.

Måste också tipsa om partybandet Lycky Lips.. sååå bra!

Var vi inte vackra??




/M


 

Kommentarer

Postat av: P & L

Publicerad 2009-09-03 17:11:01

Här var det dåligt med uppdateringar.

Vi vet ju att din "Gubbe" nästan är husägare, och att du & din "Gubbe" är med i en tävling mot din svåger och sambo.

Skärpning.

På Måndag så smäller det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela