Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kontaktannons och övningsmamma

Publicerad 2009-08-12 18:55:10 i Allmänt,

Igår när jag skulle sussa hade jag lite svårt att sova så jag lusläste GD (Gävledagblad) hamnade på kontaktannonser och fick syn på denna. (De finns tydligen alla sorts människor i vår herres hage ) Såhär stod de:

"Jag söker den rätta
Du tjej/kvinna som gillar resor, shopping och mycket av det goda. Så finns jag här för dig. Ekonomiskt oberoende 31-årig kille. Sitter för närvarande av ett längre fängelsestraff på Gävle anstalten. Söker dig som vill besöka mig och dela livet med mig efter detta. Svar till Miljonären."

Jaha?? Ja, om jag nu gillar resor så blir de lite knivigt och resa med en man som sitter av ett länge fängelsestraff... Helt otroligt.. De är nästan så att man tror att de är någon som skämtar... Undra om han får något svar.. Ja, möjligen av någon pucko brud som gillar pengar... och var kommer dessa pengar ifrån?? Nästan så man blir lite nyfiken....

Tur att jag har mitt på de torra vad de gäller kärleken!

Apropå honom..(Kärleken alltså.) I söndags fick jag prova på hur det är att ha små barn... Hur man klär på, hur man klär av (alltså inte av den sexuella typen), hur man sätter på bältet i bilen osv..


De var nämligen såhär att i Lördagsnatt på poolpartyt så kom min något förfriskade karl dit och tyckte de var en utmärkt idé att slänga sig i poolen... Bara de att de var en rätt grund pool så han landade på axeln... Ont gjorde det trots rätt mycket bedövning i kroppen i form av alkohol.

Söndag morgon kunde han inte lyfta armen. Så de blev en tur till hälsocentralen vidare till Gävle sjukhus för röntgen. Inga skelettskador bara hem och röra på armen och axeln så mycket som möjligt.. Efter läkarbesöket så frågade jag om han ville ha glass, nu när han hade varit så duktig hos farbror doktorn...... (tror nog jag skulle kunna bli en bra mamma någon gång i framtiden, har ju redan förstått att glass funkar alltid) Nu är han mycket bättre.. De är bra.., var nog bara någon riktig muskelsmäll..

Dock ledsnade han nog ur lite när jag spårade ur med min ompyssling...  Fixade mat till oss.. undrade om han ville ha puré eller kanske mosad banan... om jag skulle mata honom? haha... de blev dock inget av följande utan de blev pizza... men eftersom han äter banan på pizza.. (fråga mig inte varför) frågade jag om jag inte skulle mosa dessa? Så de blir lättare och äta nu när han var skadad och allt....

haha... jag kanske är en elak människa... till saken hör faktiskt att jag tyckte väldigt synd om honom också... samt att jag pysslade faktiskt om honom...

På lördag är de dags för poolparty hos Masken och Marie... då ska jag nog köpa armpuffar och badring åt honom för att undvika fler olyckor! :)



Måste även säga att jag älskar min nya parfym, den kan jag verkligen rekomendera... nu ligger han på plus karln.. shoppade parfym åt mig när han var på kryssning med jobbet.. inte illa.... Hugo Boss!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela