Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Välbehövlig fredag!

Publicerad 2009-04-17 17:50:22 i Allmänt,

Det är var en av det skönaste fredagarna på länge. Efter en väldigt annorlunda och tuff vecka är det äntligen ledigt. De behöver jag. Ladda batterierna, livet rullar på turbulensen har lagt sig och allt känns under kontroll...

Började fredagspartyt med att somna i soffan, trött av nån anledning. :) Jag som är sån partypingla fortsatt festligheterna med att tvätta, diska och dammsuga.. Välbehövligt kan man säga, dammråttor har jag hört talas om men dammkatter.. haha! Så går de när man har eftersatt hemmet en aning!

I morgon ska jag äntligen få på sommarsulorna på bilen ska bli underbart! Puman blir en helt annan bil, då blir de åka av! Det ska bli super mysigt att träffa släkten också då jag har mina däck på vinter/sommar förvaring hos dem i Östervåla, två flugor på smällen med andra ord!

Nä om man skulle sätta sig på balkongen i vårsolen och fira in våren med en jordgubbsdrink, var längesen mixern fick jobba... :)

Skål och Trevlig helg!
//Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela