Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tiden bara rinner iväg..

Publicerad 2009-04-20 22:25:04 i Allmänt,

Är det inte konstigt att allt bar rullar på... spelar ingen roll vad man gör tiden fortsätter att rulla...

Dagarna två (sön, mån) har bestått mestadels av dans.

Idag (måndag) blev dock förken ström lite arg.. det hör inte till vanligheterna och det var inte på dansen utan på jobbet. Man kan säga att idag kom droppen som fick bägaren att rinna över.. Avskyr gnäll.. kritik kan jag ta... men idag blev det bara fånigt, så då sparkade jag rakt ut istället....Men så farligt arg kan jag inte ha blivit för jag har inte ont i huvudet vilket att jag alltid brukar få i flera dagar efter ett utbrott... Och varför börjar jag alltid gråta.. Jag är vansinning så börjar jag gråta.. ja de ger ju pondus.. dock kom de inte så långt så jag började gråta idag. Jag gick in på mitt rum och räknade till tio ett par gånger.. :) Sen var de bra igen..och som sagt ingen huvudvärk.

Nu sängtime..

Go natt go vänner..
Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela