Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

I helgen ska vi fira solen!

Publicerad 2009-04-24 17:20:22 i Allmänt,

Underbara vår! Vilket härligt väder den här helgen bjuder på.. har suttit hela eftermiddagen på balkongen och firat våren.. Öl är gott... sol är härligt! Foten är bättre och humöret är på topp..

Ikväll blir de go mat och öl i goda vänners lag, lite osäkert vad som händer med de visar sig om nån timme, ryktet säger att det är i bomhus det händer ikväll.... :P... i morgon blir de besök av lojsan och uteserveringarna ligger risigt till...som sagt ÖL är gott.. :)


Sen en liten fundering från det ena till det andra...Får man köra in i någon på flit? Jag var nära idag.. Hade jag inte haft min fina fina puma hade gubben fått en påhälsning i baken som hette duga... Va arg jag blir när folk kör ut precis framför en och sen är helt oberörda... Åh vad jag svor.. Sen tryckte jag tillbaka de utväxta hornen och fortsatte livet som den ängel jag är! :D

Nu ska jag packa det sista.. Ha en underbar fredag!
Kramas
Maria "flugan" Ström

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-04-27 15:41:10

Haha...jo, nog firade du allt ;). Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela