Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

GLAD PÅSK!

Publicerad 2009-04-09 14:56:10 i Allmänt,

DÅ var man ledig då... i fyra hela dagar! Underbart..

ikväll blir det blåkulla... bara jag kommer på på vilket håll de var nu man skulle sitta på kvasten! :P

Måste bara inflika att jag är rätt impad av lastbilschaffisar.. jag var nämligen med om en något annorlunda date igår.. vi tippa däck... lastade  om "burkar" på släp och vägde in och ut osv... satan säger jag bara.. jag som har problem att backa med lill puman ibland.. eller nu tog jag i... men impad var ordet... jaja...  kanske inte den mest romantiska daten.. men va attans.. kul var de!

Sen har det varit en historisk händelse i veckan också.. jag har nämligen satt upp en "Nej, tack till reklam" -skylt på min dörr. De är något jag verkligen inte velat ha förut men nu ledsnande jag... Satan vad reklam de dyngar ner i lådan hela tiden!! Nu fick jag nog...

Ikväll ska vi åka till Eskilstuna och specialträna...Bugg Jag är lite nervös.. Men det går nog bra! Sen är det väldigt synd att de krockade med Barbados på Parken.. Men så får de vara... tyvärr!

I morgon blir det Möbeln i Tierp.. Jag och Lojs ska kolla om de är några hemvändare ute och roar sig... Är de någon som ska dit?

Återkommer när jag landat igen från kvast-åkningen!

Kram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela