Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Avslut...

Publicerad 2009-04-05 20:29:37 i Allmänt,

....På veckan som varit...

fy på mig vad dåligt de varit med inlägg på sista tiden... tror dock att dessa otroligt sexiga kort kanske bli påster på såren..(Har hört att ett gott skratt förlänger livet) i helgen har man nämligen uppträtt i endast bikini inför 168 personer.. hade spex på medlemsfesten... jag var linda rosing... haha! ähh man lär väl bjuda på sig..

Veckan avslutades med styrelesemöte i torsdags, Medlemsfest med buggklubben i fredags.. sen har jag varit lite händig i helgen också... riktigt imponerad av mig själv!

Medlemsfesten
Vad roligt jag hade! Trots lite missöden med de som skulle ordna fördrinken löste sig partyt galant(jag var med och ordnade) Maten var jätte god, goa glada dansare, god öl och super sexig underhålling..eller de var det kanske inte?? Några av oss ordnade nämligen lite överasknings spex efter middagen... jag lyckades då få den ända tvådelade bikinin... (Linda rosing) Festen var Rolig iaf... hoppas jag inte var ensam om att tyckadet!







God natt go vänner!!
Kram
Maria

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-05 21:18:13

Alla ni var så heta:) Linda var snygg:P Haha:P men grabbarna var så snygga. Fattar inte hur dem vågade visa sig. Skulle jag aldrig göra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela