Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Veckostart

Publicerad 2008-09-16 17:44:39 i Allmänt,

Med risk för att vara tjatig undrar jag åter... var FAN tar all tid vägen?? Nu är det Tisdag igen och allt bara rullar på.. som sagt snart är de jul igen.. Eller åtminstone helg, jag ser fram mot helgen ska bli kanon skoj me lite vin lr öl och annat bus!

Igår var det tävlingstränings dax igen eftersom det var måndag. De gick inte alls bra! Varför vet jag inte rikigt. Vi var stressade och ryckiga. Tråkigt! Men men de är bara att ta nya tag första tävlingen närmar sig ju med stormsteg..

Idag har det varit en sån där dag där de känns som man inte gjort något.. Men man har haft att göra hela tiden! Skicka filer hit och dit, leta ritningar och dyigt.. och tiden, ja tiden har bara sprungit iväg. Hann dock med ett par skratt under dagen. Ni förstår jag har så otroligt roliga arbetskamrater, jag trivs som fisken i vattnet med dem!


Ikväll är de premiär för höstens innebandy säsong!! Alla kvinnor på smurfit kappa (som är tuffa) samlas kl sju på solängskolan och spelar.. ja innebandy? Eller vad man nu ska kalla det? Alla vanliga regler existerar inte hög klubba, hands och crosschecking är HELT tillåtet.. Mycket skratt och en och annan svett droppe brukar frambringas! Dock oftast med tomma läktare, Jag undrar varför?

Dagens aha-upplevelse var idag när jag kokade potatis. (Jag har hört att potatis ska vara riktigt bra för kroppen av säkra källor ;) Nu till aha-upplevelsen: kokande vatten är varmt väldigt varmt, jag har en blåsa på handen som bevisar det! Om de var någon som tvivlade på de? :) Jag är nog född klantig och snubblig.. men de gör inget.. de bjuder jag på :D

Nu ska jag greppa klubban och ge mig iväg..
Hej svejs!!
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela