Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Underbara Måndag

Publicerad 2008-09-08 22:30:30 i Allmänt,

Ny dag, nya möjligheter!

Ny blogg, ny vecka, ny danstur, ny insikt...

Idag är dagen då jag och min goa vän Lojsan beslöt oss att skaffa oss en varsin blogg.. Ja, jag vet vi är lite efter.. men som man brukar säga... Bättre sent än aldrig!

Idag är de också måndag, jag har varit trött som få, okreativ och lite smått bitter.

Men efter en ensam arbetsdag (min konstruktionskollega är i Kina) så knallade jag hem slängde ihop chiliconcarne och packa dansskorna.

Sladda iväg med puman och hade tävlingsträning, övade slide, hopp över liten tuva osv... hehe... skoj som attans.. gjorde mig genast på bättre humör!

Så nu sitter jag här och funderar på hur mina ögonlock ser ut på insidan tänk att man kan glömma bort de på  bara några timmar...

Vi få se nu då om de blir några kloka ord från fröken ström framöver.... eller om de bara bli svammel som vanligt..

Over and out...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela