Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Underbara helg!

Publicerad 2008-09-13 22:20:32 i Allmänt,

Gud vad skönt de är att vara ledig! Mer ledighet åt folket...=)

FREDAG
Då jobbade jag ända till 13.18, slutar alltid sån bra tid på  fredagar det är verkligen underbart, helgen blir som längre. Började min helg med att stanna på jobbet 40 min satte mig i vår nyinskaffade massagestol och bara njöt... (och ja den vibrerar också) sen var jag så dåsig när jag gick därifrån så de var nästan löjligt.. grymt skönt och avslappande var det iaf.. perfekt sätt att börja min lugna helg med!

Knallade hem packade storstövlarna och tog puman till TOBO... hade löpskorna också med mig tyvärr så jag lyckades tvinga ut mig ett par svängar i tobospåret.. mjukt  var de och tungt gick de men jag kom runt iaf.. hehehe.. var en underbart fin höstkväll.. Sen umgicks jag med pappsen käka rådjursadel och bara hade de bra.. Sen kom mamma hem från våla lite senare så då var hela familjen ström samlad.

LÖRDAG
Klev upp fem.. ja de är sant.. på en lördag tänker ni säkert nu? haha.. ja men bara för att klä på mig och ge mig ut i skogen... Bisse skulle få jaga och jag tänkte jag skulle sniffa upp lite svamp.

Släppte Bisse så dröjde de säkert en timme  så fick han upp en hare jakten gick nära oss var riktigt skoj att höra honom jaga. Svamp hittade jag också mest trattkantareller ligger på tork nu så jag kan använda hela hösten!


Hem käka fläskfilé med potatis och trattkantareller mums! Packa och så iväg för att  spela match.. vem fan lägger en match kl 17.00 på en lördag? jaja gav mig dit iaf och spelade vi vann med 0-1 de var ju skönt... åkte hem till Gävle och nu sitter jag här och bara tar de lungt trött efter en härlig dag!

Blir en vädligt lugn helg för mig... ladda batterierna lite kan kanske behövas... med familjemys, natur, fotboll och i morgon är de danssöndag!

Hjärnan fungerar lixom i halvfart idag så roligare än såhär blir de inte...

Ha en underbar lördagkväll!

Hörs..
Kram
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela