Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Stor besök på jobbet..

Publicerad 2008-09-11 21:59:29 i Allmänt,

Idag var stor chefen på  besök, mr Smurfit himself... jag träffade honom i totalt kanske 30 sek... hehe.. men jag har iaf tagit i hand på vår största chef på hela stora smurfit kappa.. lite fånigt ja.. men ändå..

Men jag är ju van att vara i vimlet med kändisar..  HAHAHA! Jag har ju till och med varit så töntig så jag har det som bildbevis (mest  för att annars skulle ingen tro på  mig) hehe..


Mallig fröken ström måste jag säga... då de är en av mina största idoler...

Så sammanfattningen av dagen är väl storfrämmande på jobbet... klackarna i taket på Estraden ikväll... några roliga danser så man fick vicka lite på rumpan... jag vet inte om jag ska erkänna detta men vissa envisas med att kalla mig rumpvicket.. hm.. kan jag rå för att om man väl satt den i gungnig så kan man inte få stopp på den? ;)

Helgen närmar sig med stormsteg.. var tog den här veckan vägen? Är lite rädd för att helgen kommer gå lika fort..

Som sagt...
väl mött..
Kramar
Maria

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-09-12 22:55:59

Haha, träffa kändisar sådär på The South Mountain ;)! Jag kan ju tillägga att ni ju käkade frukost ihop också :). Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-16 15:43:59

ssssshhhh... Tala inte om det.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela