Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

På en torsdag..?

Publicerad 2008-09-18 21:59:27 i Allmänt,

Hej!

Idag är det pankaksdagen! De är också vad jag bjöds på när jag kom till Tobo denna eftermiddag gott!!
 
Idag var det en helt väldigt jätte vanlig arbetsdag. Sen var de fotbollsträning kvällstid... lerigt som attans och mörker men kul var de! Kul lag och kul ledare... ja roligt helt enkelt... ska spela min sista match för i år på lördag!  Sen blir de galej, jag och Lojsan ska ut och slå runt, ser verkligen fram mot, de ska bli skoj! Och gott... mmm...



Har en fundering om det här med mobiltelefonen...Varför är den knäpptyst om man är hemma hela kvällen (som igår) och som idag när man har varit på fotbollsträning.. så har den plingat som attans.. varför är det så?? konstigt men de slår aldrig fel...

Sen börjar jag bli lite nervös också.. inför tävlingen nästa helg... jaja.. de får väl gå som de går.. de ska bli skoj faktiskt Ni får hålla tummarna den 27 sep...

Nä om man ska göra ett ryck här hemma innan man stänger gluggarna...

Go natt.. in i dimman..!
I morgon är de FREDAG!!

K r am
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela