Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Måndag, en dag för ett viktigt beslut!

Publicerad 2008-09-29 22:21:09 i Allmänt,

Idag var det en underlig dag på jobbet.. men bra dag.. Anders min kära arbetskamrat hade gått och gift sig i helgen.. Kul för dem.. men jag hade velat varit med.. Men det var bara för släkten, kan man inte lossas att jag tillhör familjen.. bara ibland... ;) GRATTIS  till Anders och Sofie Lindroth!!

Knalla hem från jobbet i duggregn och så hem och kokade potatis och laddade lite inför den kommande tävlingsträningen...De var riktigt skoj!! Dansade med Tobbe idag mycket skratt och en hel del räkningar till åtta.. ska försöka hitta ettorna i låtarna så man kan göra nå snyggt då...  Vi övade också på dansanta inbromsningar.. Skoj!

Sen har jag tagit ett viktigt beslut idag också, jag har slutat spelat fotboll! Jag har bestämt nu att det är varken bra för Töff eller för mig att jag fortsätter jag har inte den tiden som jag skulle vilja lägga ner i så fall! Så idag lag jag handskarna på hyllan. Kommer sakna tjejerna och ledarna de kan jag lova men jag kommer och hejar när tid finns!!



Sen undrar jag en sak till? Varför sitter jag här me ett fånigt leende på läpparna, trots att jag betalat räkningarna idag? Jaja.. De är kanske bra de för att,.. Lyckan kommer ju till den som skrattar!

Klart slut!
Kram!

Kommentarer

Postat av: / A

Publicerad 2008-09-30 21:10:02

Jaja..om man haft en spänn för varje gång du slutat så... Är det verkligen finito den här gången?

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-01 11:04:05

Ja du, då hade du haft en kr.. eller två nu då ;).. Ja nu är det verkligen slut.. :) :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela