Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lill lördag...

Publicerad 2008-09-10 19:30:32 i Allmänt,

... eller lilla instickarafton som mamma brukar säga.. lr för att citera Gert lilla patte-klappar dagen.. Inget av de två sist nämda sakerna lär tyvärr hända mig idag.. så jag får ta och fira min lill lördag framför en riktigt bra fotbolls match (hoppas jag).. önskar mig mycket mål och många snygga målisräddningar...

Hur har då min dag varit?

-     Uppstigning 6.00

-     Promenad till jobbet

-     Ritat & städat för i morgon får vi stor främmande av mr Smurfit himself...

-     Promenad hem

-     Tvättat och vikt

-     Hoppat av glädje då jag märkte att jag faktiskt har kanal 8..

-     Bytt till matchdräkt inför fotbollsmatchen.. nu sitter jag här och laddar..

Just de ja jag har ju satt upp en av mina egenhändigt målade tavlor idag.. Vet inte riktigt hur länge den får sitta där.. jag måste ju känna efter om det verkligen passar där först och främst.. och om den är klar..  ;)

VI har fått träninsoveraller till jobbet.. som man kan få köpa till ett bra pris.. satt den bra på fröken ström då? näe.. den var inte gjord för nån me mina kurvor kan man säga... haha... galet konstiga i stolekarna..  lr är de min kropp som är konstig?? nää så skulle de väl verkligen inte kunna va? speciellt inte efter den här otroligt nyttiga sommaren...host!  :)

Jag har en plan... en plan att jag ska lära mig flugfiska.. tänkte börja med att skaffa mig utrustning.. så är de någon som har grejor över så är de bara att höra av sig till mig...

haha nu ringde bästa tjejen.. (lojsan) hon satt på stationen i uppsala.. frågan är bara om de var henne lr  personen som ropade ut i högtalarna jag pratade med.. lät som det var många försenade tåg iaf.. haha.. de var riktigt roligt..

Nu ska jag hoppa ner i divanen i soffan och skrika på tven...

Ha de så bra på återseende!
/M







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela