Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgens bravader och underbara måndag..

Publicerad 2008-09-22 22:44:55 i Allmänt,

Lördagen

Bestod av att kliva upp, njuta av sovmorgonen packa väskan och fara på matchsamling...

sen spelade vi match... Vi förlorade.. de var inte alls kul faktiskt.. jag måste erkänna att jag är en riktigt dålig förlorare... Nämnde jag att jag är målvakt? De säger att man måste vara lite speciell för att bli målvakt.. men det tror jag inte.. jag är väl precis om alla andra..? haha.. lr kanske inte ... 

Sen landade jag hos Lojsan., vi öppnade en varsin flaska vin och lagade väldigt god middag! Sen blev det lite till vin.. och tågresa till Uppsala... Flustret nästa.. lite folk ute men skoj hade vi som vanligt! Vi har nästan utvecklat ett eget språk... många intern skämt.. inte så kul för andra kanske men vi har kul iaf...! Sen blev de buss hem landade i Tierp 3.30. Efter en hel del gapskratt så somnade jag och Lojsan. Vaknade 8.30 dagen efter... Ny dag nya möjligheter..



Danssöndag

Puman skjutsade mig till Gävle så slängde jag ihop mat för 4 st fläskfilégryta med ris.. blev lite grönsaker till också.. (nya livet). Upp på klubben.. parträning, kurs, kurs och så hem.. Trött som få.. men jag bytte om och åkte med till Skutskär och hjälpte Matts och flyttstäda.. Krascha i sängen kl 23.. Tröööött!



Måndag

Trodde inte de var sant när klockan ringde i morse.. var såå trött.. men jag packade mina träningskläder drog på mig tennisskorna och knallade till jobbet...Carina var tillbaka från Kina idag.. Jag fick present för jag har varit lite husvakt.. :D Jätte fina grejor från Beijing 2008 bla en OS- kondom.. lite roligt.. för världsrekord månne? ;)

Sen åkte jag med Anders för att göra mitt första styrketräningspass på 1 år.. Till saken hör att Anders är rätt så stark och vältränad kille... Kom dit.. körde på (dock med nästan ingen tyngd alls).. men nu känns de som jag inte har några armar.. konstig känsla, känns som jag är bortdomnad men samtidigt har två betongklumpar där.. Sen hem.. käka lite pasta och så iväg på tävlingsträning! Jätte skoj.. dansade lite med Janne också (han jag ska tävla med på lördag) Ska träna lite mer i morgon ute i Kungsgården. Så får vi väl se hur de kommer gå... Men nu är de bara sängen som väntar...

Sov gott!!

/Fröken Ström

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2008-09-24 14:55:24

Åh, vad kul med en OS-kondom!!! Den är ovärderligt mycket värd haha!!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela