Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

F R E D A G!

Publicerad 2008-09-19 17:57:38 i Allmänt,

De är det bästa dagen på veckan!

Idag är jag väldigt nöjd med mig själv också har haft en riktigt effektiv eftermiddag!

På förmiddagen jobbade jag men jag smet iväg en sväng för att titta på en eventuell ny lokal till buggklubben.. Den såg riktigt bra ut tycker jag.. lite omgrejningar så är den kanon! Skoj att träffa så många från klubben sådär bara på en vanlig dag i vardagen! Sen gasade jag tillbaka till jobbet för att jobba mina sista timmar...

När jag slutade (13.18) åkte jag upp till Hemlingby och gjorde en runda i 6 km-spåret.. jag säger bara phu.. Fredagar är ingen bra dag för mig att springa går som tyngre då.. haha.. men runt kom jag tomatröd i ansiktet och svetten lackade..

Hem.. städade, tvättade vek tvätt.. fy satan vad de är tråkigt att vika tvätt.. något av de värsta jag vet.. men de måste ju göras... Min tvättmaskin (som alla andra tvättmaskiner) äter strumpor.. finns ju ingen annan vettig förklaring de måste ju vara så att den äter upp dem! Kan ju inte vara gott med en strumpa.. hua...

NU sitter jag bara och njuter... tänkte ha filmkväll ikväll, ladda inför i morgon..

Morgondagen består av fotbollsmatch kl 14.00... sista för i år.. och sen blir de hem till Lojsan och så ska vi ut i Uppsala och slarva... ska bli riktigt skoj!!

Nu ska jag sätta mig i soffan... hm undra vad de blir.. komedi? Drama? lr kanske Action... Jaaa... nåt blir de!

Underbara fredag....

Trevlig helg!!
Maria

Kommentarer

Postat av: Emelie å Hugo

Publicerad 2008-09-21 21:32:19

Hallo girl

Kul att jag hittat dig:) Hur är läget? Här är de fullt ös hela dagarna..Hoppas du å lojs hade trevligt när ni var ute, var var ni? PUSS PUSS

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-22 13:58:39

Men hej tjejen!! Va trevligt... härligt att de är full rulle.. blir väl så när de växer och knakar.. Vi var i uppsala på flustret! De var skoj lite lite folk bara.. blir uppdatering här senare.. :) PUSS O KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela