Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

En fundering..

Publicerad 2008-09-17 17:56:49 i Allmänt,

... Är det så att man kan gå upp i vikt på fötterna? Eller växer de fortfarande? Före sommaren hade jag ett par svarta skor hur bra som helst.. Men igår när jag satte på mig dem glad i hågen och började knalla till jobbet fick jag sånna jävla skavsår... hua!! Jag hatar skavsår.. varför finns de för? Jaja.. gick iaf mycket bättre att gå till jobbet idag. Idag satsade jag på funktion framför skönhet..... hade kjol och tennisskorna... GRYM kombination jag lovar.. där missa ni något.. ;)

Dagen har iaf avlöpt väl tog mig tid för min nyfunne vän på jobbet idag också... 15 min massage.. gu så grym massagestolen är... undra om man kan sitta åt andra hållet? ; ) HAHA.. nää då skämt och sido, man blir verkligen avslappnad vilket kan behövas ibland..

Idag har jag varit och införskaffat mig lite matvaror också.. Middagen blir kräftstjärt- och crabfishsallad med sweetchilidressing.. gött!! Och helt otippat blir det också morgondagens matlåda... Apropå matlåda.. gu vad jag hatar matlåda.. De är såå tråkigt..  Kan ju bero på att när jag har gjort matlådor så blir de ett gäng så de räcker en längre tid.. haha.. chiliconcarne i 3 dagar.. smaskens.. ;) Fast den här veckan har de blivit god variation, riktigt nöjd med mig själv där...

När jag ändå är inne på ämnet mat kan jag ju också passa på att säga att jag älskar att gå ut och äta.. de är så nice.. käka nån go köttbit lr kanske firre och ta en öl lr kanske två.. härliga tider!! Eftersom jag bor i Gävle Beasåsens stad så är jag även barnsligt förtjust i denna kaloribomb och vitlöksbröd MUMS!... Apropå på de? Hur kommer de sig att allt som är gott är onyttigt? Jaja, de är ju ett stående problem.. finns faktiskt goda saker som är nyttiga också... som... hm.. Jaana..,.. som... hm.. ja potatis.. de är ju gott...

Apropå onyttigt... öl & Whiskey är ju gott.. jag har snöat in lite på tjeckisk öl, min favvo sen en tid tillbaka är Gambrinus! Min favorit whiskey är Dalmore!

Haha oj... de märks inte alls att jag är hungrig och sugen på en whiskey va?... är nog lillördagen som spökar.. :D Men nya livet och nya bestämmelserna gör att de blir sallad och lite exklusivt vatten från kran... whiskeyn får vänta.. Ikväll blir de även myskväll... bara ta de lugnt... pyssla lite här hemma... ja sånna saker.. apropå de så borde jag slänga in en hög kläder i tvättmaskinen... så jag har nåt piffigt till helgens bravader rent..

Ha en härlig kväll!

//Fröken Ström



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela