Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Danssöndag...

Publicerad 2008-09-14 19:57:59 i Allmänt,

.. känns lite som om det kommer att bli ett återkommande ämne då mina söndagar består av ja just de DANS.. och inte vilken dans som helst utan BUGG...

Idag när vi kom upp till Estraden (danslokalen) såg det inte riktigt ut som det brukar, man kan säga att de var galej där igår.. Ungdommar nu för tiden.. (haha ja jag vet att jag inte direkt är lastgammal men ändå) De var gymnasiefest där igår.. lr igår de hade tydligen fortsatt tills 8.00 i morse... Jag säger bara shit.. de låg kondomer och massa annat tjafs överallt... galet.. de är iof bra att ungdommarna andvänder kondom men ändå!! Hua.. så danssöndagen började med att vi fick hjälpa till att ställa tillbaka alla möbler...

Sen kunde vi äntligen dra igång med danspasset.. parträning...  de var kul och gick bra, och eftersom vi är anmälda till vår första tävling nu så är det bara att träna på.. =)

Hoppade sedan in i kursen efter då de saknades tjejer.. De var också kul.. härligt att få dansa lite...till...

sen super go kycklingwok gött me lite ny energi såhär när man kört på lite...

och så vår nybörjarkurs.. fram och bak och tryck och drag.. tryck och drag och tryck och drag.. haha mycket grunder men ack så viktigt.. jag minns för en väldigt låååång  tid sen (2 år) när jag gick nybörjarkurs vad tråkigt man tyckte de var men ack så nyttigt...grunder är A & O.. så då har jag fått de sagt också!

Efter lite mingel och skitprat uppe på klubben for jag hem... nu sitter jag här med ett exklusivt glas vatten och varvar ner.. i morgon är det måndag igen.. som jag befarade så har min vecka gått alldeles för fort!!  Slut på helg.. suck.. jaja så ere snart är de jul..

God Jul i förskott då... lr kanske glad midsommar!!

Ha de bra
Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela