Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Dagarna bara rullar...

Publicerad 2008-09-24 22:11:25 i Allmänt,

Den här veckan är lite hektiskt för fröken...och de blir inte direkt bättre..

Igår tisdag var de jobb sen hem.. Jag måste bara göra ett litet sidospår och berätta att jag gjorde en sån riktig ungkarls grej igår .. Beställde två matlådor på jobbet tog hem en och hade som kvällsmat HAHA.. men tur var väl de.. för när jag hade kommit hem värmt maten och precis bytt om, så var min skjuts redan här... Så vips satt jag i en bil på väg till Kungsgården för träning inför tävlingen på lördag.. Först var jag meddansare på nybörjarkursen sen satte Jag och Janne igång och trampade, försökte mest hitta flytet i dansen.. vi har bara gjort de här träningspasset tillsammans... Men de gick väl hyfsat iaf.. vi får se men vårat mål är att ha roligt i Ludvika på lördag!

Lill-lördagen var fotbollskväll... Bestämde under arbetsdagen med Jossa att vi skulle gå på fotbollen men jag hann ner en sväng på stan med Carina innan... Jag shoppade nya strumpbyxor och lite prylar tills på lördag.. köpte röda strumpbyxor.. kan vara så att jag bangar ur att ha dem så jag köpte ett par svarta också för säkerhets skull! Sen käkade jag och C på schaflors gött!! Hem i rasande tempo på med byxor och hugga mössan och så iväg igen fotboll på schemat mötte Jossa utanför och så in för att se en lite halvtråkig smått kall  match mellan Gefle och GAIS..

I morgon ska jag åka till Tobo och ha lite utvecklingssamtal vad de gäller fotbollen.. Jag spelar ju inte egentligen men kan inte riktigt låta bli.. vet inte riktigt hur det ser ut inför nästa år... De återstår att se... Sen fick jag reda på under gårdagen att jag tydligen ska åka till Helsingborg under fredagen.. så jag åker halv sex på  morgonen från Gävle är väl hemma runt midnatt igen.. härligt... men de ska bli skoj iaf!! Inte för att jag riktigt vet vad vi ska göra men de ska bli skoj kick off av nåt slag! :)

Sen är de dax.. dax för tävling.. tycker ni att jag är lite tjatig beror de på att jag börjar bli lite nervös.. men så är de ... ska hålla tummarna jätte hårt på lördag också.. för då ska min goa vän Christer min chef och Johan springa Lidingöloppet (hur man nu kommer på  att man ska utsätta sig för något dylikt) Men jag ska tänka på  dem mellan danserna.. HEJA GRABBAR!!

Men attans jag höll ju på att glömma de viktigaste... nu har leveransen kommit efter "plastpartyt" jag hade här i slutet av augusti... så nu ska jag bara leverera... och sätta igång mitt andvändarkonto.. ;)

Och från de ena till de andra vill jag bara meddela att de varit en underbar höstdag idag! De är så vackert när det är såhär!

Lev livet!!

/Fröken ström


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-24 22:16:34

har du inte haft några byxor idag akta du blir kall om rumpan/mamma

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-24 22:19:32

hahahaha... joo då men jag hade kjol under dagen.. så jag bytte om till byxor så du behöver inte vara orolig..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela