Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vecka 43 .... :)

Publicerad 2008-10-20 18:14:35 i Allmänt,

Danssöndagen avlöpte som den brukar mycket dans.. lite mat och gott sällskap.. mycket goa människor uppe på klubben så de blir en hel del skratt och några svettdroppar.

Måndagen har gått i rasande fart.. arbetsdagen har varit i tempo... fort... sen blev de en fajita sallad på MAX.. gott faktiskt.. dock inte så nyttig som jag försöker lura mig själv att den är.. men god är den!

Sen följde jag med Carina på en blomsteraffär.. Jag vet inte vad det är med snittblommor, men jag älskar dem.. kan stå och titta på dem länge.. hm? Nåt slog mig när jag stod där inne och det kom in en äldre man där. Han skulle ha en bukett.. Jag tror (de här är bara min en teori) att äldre män är mycket bättre på de här med att uppvakta med blommor och dyligt än va de yngre är... Fast nu slog de mig en annan sak.. de kan ju vara så att de är jag som inte blir uppvaktad helt enkelt..HAHA... aj.. va tragiskt... fast nu tror jag allt att jag väljer att tro på min första teori.. ; )



Nu sitter jag här och väntar på tävlingsträningsdax... Ska prata med mina tränare idag vad jag kan träna på för att bli bättre, för att de ska gå bättre.. Fick lite att träna på igår men jag behöver mer..

I morgon ska jag åka till storstan.. Stockholm på förpacknings mässa.. Ska bli skoj! Se om de hänt något inom branschen. Har jag tur kanske jag träffar på nån gammal klasskompis de vore skoj!

På fredag är de dax för Borlänge också.. Är det nån som har koll på Borlänge.. vad kan man göra där? Jaja..vi får vi får helt enkelt se var vinden för oss!! Kul me andra äventyr än de vanliga!

Näe om man ska ta och svida om till dansbyxorna och ta sig iväg för träning...

"Var dig själv, alla andra är ju redan upptagna"

Kramar!
/Fröken Ström


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-20 20:51:36

De där dansbyxorna har jag hört ska vara bra. Luftiga =)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela