Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tisdag & Onsdag

Publicerad 2008-10-01 22:18:54 i Allmänt,

... Det där måste ha varit den mest tråkiga överskrift någonsin...

Igår var det en helt vanlig dag i mitt liv, inga konstigheter hände inte så mycket mer att rapportera om, än en arbetsdag och innebandy kväll med brudarna på jobbet (det är livsfarligt) :)

Idag var en sån där lat dag... tog bilen till jobbet.. mest för att jag försov mig... sen fick jag en snilleblixt mitt på dagen att jag och Carina skulle följa med Maria Y och Johan på Betnér ikväll.. men tyvärr var det slutsålt.. så de blev bio istället för mig och Carina.. Patrik 1,5 svensk, rätt förutsägbar film.. Men jag tyckte det var bra.. verkligen bra skådespelare! :)



Nu är jag hemma.. har packat bikinin för i morgon är det dax för galej med jobbet.. Vi är några stycken som spelar kort på rasterna.  Vi spelar plump med böter.. så vi får ihop lite pengar att göra roligheter för... och nu är det dax igen dax för relax efter jobbet.. Sen blir de mat och vinprovning och efter det satsar vi på nån liten öl kanske.. :D

Sådär ja.. nu har jag bokat biljetter till Borlänge också.. Jag och Lojsan har fått för oss att vi ska åka upp där en helg i oktober och svira runt.. De ser vi fram emot! :) Bus på gång...är alltid skoj!

Appro på Lojsan så fyller on sugosex i morgon.. blir stora damen.. vuxen på tåg och allt... :D De ska vi fira i helgen med diverse skojsigheter... GRATTIS tjejen! (i förskott)

Nu blir de sängtime..

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela