Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mycket go kväll...

Publicerad 2008-10-16 21:23:03 i Allmänt,

Då var det torsdag... igen... tiden bara springer förbi...  De säger att tiden går fortare ju äldre jag blir.. men jag undrar kan den gå fortare än såhär?


Idag var det rätt ensamt på  jobbet.. alla säljare och min konstruktions kollega var på utbildning så idag har det varit full rulle hela dagen.. har dock haft det under kontroll tycker jag!


käka lite här hemma och laddade iför den kommande provningen på sahflors skafferi.. Kom dit fick grymt go välkomst drink.. hjortron glögg, vittvin, sprite... gött! Och så vinäger chips och torkat renkött..


sen fick vi prova olika olivoljor, olika vinäger sorter och så ost med marmelad.. och vitt vin... Smarrig kväll kan man säga.. bra för kroppen...tveksamt.. men grymt bra för själen!!


Knallade hem under den stjärnklara himlen och nu sitter jag här och inväntar min favorit dag.. FREDAG...


Ha det bra.


Hörs!


//m

Kommentarer

Postat av: jörgen

Publicerad 2008-10-16 21:42:42

du har tur du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela