Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Morot och Fiona..

Publicerad 2008-10-12 23:49:15 i Allmänt,

Komplimangerna har haglat över fröken ström i helgen... Har blivit kallad morot och Fiona... jag vet inte hur jag ska tolka något av det. Fiona kan jag förstå, men morot? HAHA... till saken hör att båda sakerna är skämtsamt sagt.. hoppas jag eller är det så att jag borde blivit förbaskad... hehe. Nåt slog mig nu.. undra hur attraktiv jag är? Blandning mellan en morot och Fiona.. Ser jag ut som ett orange träsktroll? Hm...

Fotbollen igår var ju väldigt..... hm... målrik? lr nja skulle jag säga.. Vart en liten Whiskey till fotbollen som efterföljdes med tunn-badning och bastu. Skoj, annorlunda kväll! Stjärnklart och galna upptåg!

Idag har det varit danssöndag som vanlig på söndagar.. Mycket skratt dock..

sen hem och så umgicks jag lite med en godisskål... synd att bara en av oss överlevde det umgänget! :) Många bra filmer på tv denna kväll... har tittat på se upp för dårarna.. OCH pretty women samtidigt.. haha.. tur att man redan sett båda.. då kunde jag bara titta på godbitarna!

Nu ska jag snart krypa i säng som vanligt på söndagar har jag svårt att lägga mig.. Är nog det att jag inte vill att helgen ska ta slut.. något annat kan det ju inte vara!

På lördag är det dax igen.. för tävling. Denna gång med min "vanliga" danspartner... Hans första tävling, min andra nu då.. vi får väl se hur det hela slutar.. återkommer antagligen om detta ärende!

Sov gott
/M -som i morot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela