Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hemmakväll med spontanpromenad!

Publicerad 2008-10-15 22:21:29 i Allmänt,

Hej hoppsansa..

Ännu en härlig höstdag har avnjutits.... innefrån! Har dock haft en bra arbetsdag. Efter den knallade sedan till Väpnargatan på Brynäs för att kika på en ny lokal.. Var fin.. en del måste ju självklart göras för att kunna slå klackarna i taket.. Men jag tror det kan bli riktigt bra!

Sen blev det en spontanpromenad runt Brynäs och så hem och så hemmakväll! Har tittat på tv, suttit här och nyss satte jag på lite soft musik och kröp ner i ett varmt bad med levande ljus... så avslappnade!

I morgon ska jag på gourmé provning med ett gäng vänner.. det ska bli kalas skoj! Sen är det tävlingen som är nästa på schemat.

Borlänge är inte långt borta nu heller.. Jag och Lojsan ska på äventyr....nästa helg då blir det hotellfrukost för hela slanten! Nån som är avis? ;) Hotellfrukost är bland det bästa jag vet.. Det är så lyx.. men dock inte om det händer för ofta för då blir säkert det också en vardag.. Inte för att det är något fel på vardagar...men.. ;)

trött är jag också... Jag skyller allt på fullmånen... Fast det säkert bara sitter i huvet... Jag sover oftast dåligt före, under och efter fullmåne.. De som kryper i kroppen när det är dax för att sova.. galet.. Kan det vara det att månen (som påverkar hög och lågvatten) påverkar min kropp.. (eftersom vi människor innehåller en hel del vatten) Eller är det så att jag är en varulv? hehe... (tror dock mest på vatten grejen, som om jag var tvungen att dementera att jag inte är varulv nu) HAHA..

NU ska jag strax sluta mina ögon (som jag fortfarande inte fått hjälp med vad de är för färg på)
God natt..
in i dimman!
Kramar
M






Kommentarer

Postat av: Kollegan!!

Publicerad 2008-10-15 22:40:03

Hmmm.....

Var hemma och njut du, bada och mys i soffan..... Hhhhrrmffr.... allt detta medan jag, har slitit mitt hår (det lilla som fanns) på jobbet...

Om du inte ser mig där imorgon har jag ramlat ner från ruinens brant - där jag står just nu... Då får du fixa till W's f***ing jä**la skit grejer!!

Sov gott..... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela