Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Full rulle!

Publicerad 2008-10-04 19:57:43 i Allmänt,

Torsdag!

Lojsan fyllde år. 26 år närmare bestämt.. Ett stort GRATTIS till henne! Vi firar det hela helgen!

Torsdagen var också dagen då vi skulle ut med jobbet relaxen var underbar, man vart sådär lagom trött tills man skulle fixa i ordning sig käka och vidare på vinprovning.. mycket trevlig kväll mycket trevliga människor och gott vin.. Spännande och lära sig skillnader och hur smaken ändrar sig beroende på  vad man äter till! Ett ogott vin kan bli kalassmarrigt med rätt mat till.. ;)

Fredag!

Efter en lagom lång arbetsdag knallade jag hem tog mig en power nap och gick och mötte Lojsan.. Så kom hon hit så fixade vi oss i ordning och så gick vi ner på Church Street saloon och kikade lite på cowboys... hehe.. riktigt god mat och god öl.. samt mycket trevlig sällskap det var jag, Lojsan, Jossa och Robban! Jag käkade Breast of Chicken och så drack jag en drink till efterrätt.. lr drink.. mer en bålskål.. :) Sen gick vi vidare till Brända bocken och drack en öl. Efter det hem och tjattrade lite i soffan innan John blund kom och bäddade ner oss..

Lördag!

Vaknade efter en underbar sovmorgon.. gud vad skönt att vara ledig! Så käkade vi frukost piffa lite och gick ner på stan. Shopping.. Varför är det så att man aldrig hittar de man vill ha.. Jag var på jakt efter något fint och ha på mig ikväll när vi ska ut och stussa! I sista butiken hittade jag en blåsa.. i den klatschiga färgen.. Grå.. :) Nu är de hårfärgning, rödvin, drinkar och mycket skratt som står på tur... Ikväll är de Heart Break på gång.. Vi ses kanske där?

Hoppas ni har och får en lika underbar helg som jag!

kort på alla äventyr kommer när jag lyckats få datorn och mobilen att börja prata med varandra igen.. (just nu har de nå t otalt tydligen)

Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela