Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jobb, dans och snö...

Publicerad 2008-11-24 22:56:38 i Allmänt,

... livet på en pinne!

Jaha ja då var det måndag igen..  de här blir en kort vecka för mig på jobbet på onsdag åker jag nämligen till Karlstad och så är jag borta tills på fredag kväll, då rullar jag åter igen in i Gävle..

Idag har de varit snö busväder här.. Men tapper som jag var gick jag till jobbet i morse. Klädde på mig FÖR mycket kläder bara, svettades relativt mycket innan jag var framme. Det är inte direkt läge att klä av sig något när snön yr runt omkring. Jag trodde väl att jag blivit förflyttad till Antarktis eller liknade! ¨

Snö är mysigt, dock lite tidigt än kanske bara det inte blir slask av allt! Jag HATAR slask...

Arbetsdagen flöt på bra. Ikväll har det varit dansträning på schemat riktig jobbigt var de.. men så förbaskat kul! Nu är de full fart mot tävlingen på lördag! Håller tummarna för alla par som ska tävla!

Så veckan kommer innehålla få uppdateringar.. den kommer se ut som följer
Måndag: Dansträning
Tisdag: Dansträning
Onsdag: Åker till Karlstad
Torsdag: Karlstad
Fredag: Hem från Karlstad
Lördag: Tävling nåe kul kvällstid? kanske...
Söndag: Danssöndag!

Vad ska jag då göra i Karlstad, jo jag ska på Förpacknings seminarium.. Ska bli riktigt skoj kolla läget lite vad som har hänt i branschen! Det är alltså jobb! Men jag har mobilen med mig om det var någon som mot förmodan skulle vilja mig något... :)

Ska även passa på och hälsa nya läsare välkomna.. och även gamla också självklart. Roligt att någon vill läsa mina förvirrande tankar! Dock är det just nu som ett ekorrhjul.. Jobb, dans, jobb, dans... men ja... jag kanske inte är intressantare än så! Slänger dock då och då in en liten twist!

Sen är det dax för att sätta upp staken i fönstret i helgen också! Mysigt.. Kul att det kommer finnas en sån även i mitt hem!


SNÖKRAM
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela