Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snart är det helg!

Publicerad 2008-11-06 17:31:33 i Allmänt,

Nä men se godkväll!

I morgon är det fredag nästan slut på den här veckan nu.. skönt.. ska bli skönt med helg måste jag säga.. Nu skulle allt vara perfekt om det inte vore för min snoriga näsa som inte verkar vilja ge upp...

Igår fick jag min första födelsedagspresent..(jag blir sugosex på måndag) Ett vitrinskåp.. De blev såå fint.. så nu har jag två likadana i vardagsrummet i bredd.. perfekt, där kan jag ha mina glas och mina troll.. jaja.. ni som varit hem till mig förstår vad jag menar.. :) Tack snälla familjen Ström!

Ska jag ta de här med trollen nu när jag ändå har det uppe.. När jag växte upp läste jag böcker av Rolf Lidberg.. trollboken osv.. hans troll har getts ut som figurer.. och jag har ett par stycken.. Varför jag har dem vet jag inte, Kanske för att jag kallades trollunge när jag växte upp, kanske för att jag tycker de är fina..



SKÅL!

Ikväll är det dans på gång.. tänkte jag skulle åka ner en sväng och kolla läget.. Måste hem och plocka undan lite också ska ha festligheter här på lördag. De blir kul.. hoppas jag.. ;)

Jag måste bara dela med mig av vad jag skulle vilja klassa som äkta kärlek.. klicka på den här länken om ni har lust att kolla...

http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

Ha en trevlig kväll!

Kramar Maria


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-06 22:09:36

Hej vännen

Va skoj att du tittat in på min blogg:) Ida å pappa fyller båda på söndag så vi ska fira pappa på lördag, så tyvärr kan jag inte komma:( Hoppas ni får en trevlig kväll:) Grattis i förskott!!

Kram Emelie

Postat av: helena w

Publicerad 2008-11-09 17:32:35

hahaa... du har ju alltid varit en trollunge ... och kommer nog förbli det !! Stor grattiskram från sysslingen i tobo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela