Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Plötsligt en dag har det hänt...

Publicerad 2008-11-12 21:50:42 i Allmänt,

...tiden bara rullar på... helt sjukt.. NU är man sugosex år då... Känns inte direkt annorlunda måste jag säga.. Är samma gamla tjej.. Eller gammelgädda som jag även blivit kallad denna vecka... :)

Festligheterna i lördags var roliga, överraskande trevliga.. Jag hade kul som sagt, Hoppas verkligen inte jag var ensam om det. :) De var bål, snittar och tårta i många goda vänners lag. TACK för en skoj kväll!







Söndagen var lite tyngre, vart lite för lite sömn mellan lördag och söndag så när de var dags för danssöndag var tröttheten över mig. Men det gick ändå bra.. Efter dansen,hem och röja bland all bråte.. flaskor och överbliven bål.. Den stora frågan är bara hur kan de bli ÖVERBLIVEN bål på en fest? haha..

Måndagen var den stora dagen.. självaste födelsen... Hur firade jag då? JO, jag jobbade sen åkte jag ner på stan och käkade fem små rätter med Carina. Sen var det tävlingsträning på schemat.. Många goa kramar senare var jag hemma med en liten whiskey. En bra, lagom födelsedag. Så var man 26 år och mycket klokare...Eller hur var det nu det var..

Tisdagen var jobb, styrketräning och dansträning. Och idag har det varit jobb och hemmakväll.. samt utlämning av lämnade/kvarglömda väskor. Är de någon som saknar en ljusblå ryggsäck finns den här. :)

Nu är snart den här veckan också slut..  på fredag fyller min pappa år, han är skorpion precis som jag. SÅ helgen kommer spenderas i Norduppland.. Kalas för pappsen på fredag och så 40-års kalas för Helen i Östervåla på lördag. Som vanligt är det danssöndag på sista dagen den här veckan!

NU ska jag lägga mig i soffan nån timme innan jag kryper ner i sängen och drömmer mig bort!

Over and out!
Maria

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2008-11-13 00:03:29

Synd man missade festen - hade kunna hjälpa till att göra slut på bålen i skålen....

Jaha så det är till att ut och resa till helgen! Det ska faktiskt jag också. Få se nu hur var det nu!?

Fredag.... Miami. Lördag.... Miami + till havs. Söndag....Till havs. Måndag... Haiti - sen blir det några öar till!! Ja, så var det!! =)

Postat av: Lojsan

Publicerad 2008-11-13 07:45:01

Jag kan förklara hur det kommer sig att det blev överbliven bål! Under kvällen späddes den ut med Mintu! Jag vill dessutom säga TACK för de verkligen iögonfallande korten du lagt ut på mig. Du ska ha tack! Stort tack! =)Ooovärderligt mycket värt! =)Det var ett härligt galej dock darling! KRAM

Postat av: j

Publicerad 2008-11-14 18:16:18

Fegis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela