Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nervöst sammanbrott...

Publicerad 2008-11-20 21:17:57 i Allmänt,

... Var jag väldigt nära idag.. haha.. tävlingsmänniskan i mig mår riktigt bra av dagens utmaning.. Har varit på företagsekonomi utbildning.. väldigt väldigt roligt! Säkert säger ni nu, hur kan + - fasta kostnader osv vara roligt...

Jo, man gör det till tävling, ett spel.. Vi blev indelade i lag och så fick vi starta varsitt företag.. och så var vi igång! Adrenalinet pumpade, Order får man med hjälp av aktion och man betalar och levererar om vart annat.. go mat fick vi också och den var faktiskt på riktigt..

Tror dock inte att jag är i det vinnande laget tyvärr, de kommer bli en knäpp på näsan för tävlingsmänniskan ström men det kan jag ta! Allt återstår och se i morgon...

De ända tråkiga med att utbildningen är idag är att jag missade/missar dansen som är ikväll på Estraden.. hade varit riktigt skoj att vara där men vad gör man? Bara att bita i de sura och gilla läget!

I morgon är det fredag, kan det bli bättre? Ska bli underbart med helg blir en lugn helg för mig. Jobb på julmarknad som sagt och så bio med Lojsan på lördag! Ska bli skoj..

Just nu är mitt liv lite på sparlåga händer inte direkt något annorlunda.. men men så får de väl vara vissa perioder.. Jag lovar roliga äventyr i framtiden så som ny tävling, Klungan, Jack & Jill och inte att förglömma JULafton.. hehe snart är vi där.. Glöggen är nära nu!! :)

Nä om man ska sluta sina grön-bruna ögon för kvällen då.. (ja jag vet att klockan är bara barnet)

Hej svejs i lingonskogen!

Ekonomen

Kommentarer

Postat av: Noicy

Publicerad 2008-11-21 07:37:48

Nej men kära nån vilket roligt kort! P&K

Postat av: Chefen

Publicerad 2008-11-24 15:26:23

Postat av: "Chefen"

Publicerad 2008-11-24 15:28:00

Tjenare Maria. Hittade hit från "reklamen" på MSN.

Ska sätta mej o läsa lite senare när jag får tid :)



M D H

/M m k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela