Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kärlek åt min omgivning...

Publicerad 2008-11-02 22:18:47 i Allmänt,

Hej!


Söndagskväll och här sitter jag bara och ler... Jag har så underbara människor runtomkring mig överallt!!

Var jag än vänder mig, buggen, familjen, vänner, jobbet osv... överallt finns de underbara människor.


Svårt att utläsa att jag är på strålande humör och har haft en kanon helg?


Fredagen började med riktigt kort arbetsdag.. gick hem elva, busväder ute de gjorde att jag knallade hem och lag mig i soffan med en kanon film och popcorn..  ;) Sen satte jag fart och kammade håret och piffa lite och begav mig iväg och träffade några buggvänner... (haha de låter nästan som om vi är en sekt.. Buggvännerna haha) Vi å gott, skrattade och umgicks. Efter det knallade vi på Folkan och slog klackarna i taket till Martinez. Riktigt skoj! Sen gick jag hem och somnade gott...


Vaknade före klockan.. Upp, käkade frukost och så gav jag mig iväg mot Östervåla hälsa på min kära släkt, Bernt, Helen och mina goa kusiner Anna o Erik! Hade en riktig kanon dag. Fick däcken bytta STORT tack till min kära morbror... Medans han bytte mina däck så hoppade jag hopprep, pysslade såg film och kramades med mina kusiner.




Nu måste jag göra ett litet inlägg.. jag kan faktiskt byta däck själv om jag försöker.. måste bara säga de så ni inte tror jag är rädd för att få skit under naglarna...


Mammsen och Pappsen fick också däcken bytta sen åkte vi på rad hem till TOBO... Mamma först.. hon kör verkligen som en biltjuv.. men jag hängde på...;) Väl hemma knallade vi ut på promenad med Bisse sen vart de myskväll i Tobo. Fika, kramar och dansbandskampen (skam att Highlights åkte ur). Sa jag att jag har världens bästa föräldrar??



Idag är de söndag som säkert de flesta har koll på. Så efter jag vaknat och fått lyxfrukost i Tobo så for jag hem till min bosdad på söndagar som är Estraden.. Kurser hela dagen sen var de dans också.. jag var in dansade några danser sen for jag hem, var lite för mycket folk för att de skulle kunna gå smärtfritt att bugga...


Så nu sitter jag här och ler.. Ler för att de finns så mycket underbara människor! (Väljer att inte tänka på de mindre underbara)


Lyckan kommer till den som skrattar!


KRAM

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela