Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Borskämd? nee inte jag inte? ;)

Publicerad 2008-11-30 19:23:41 i Allmänt,

Äntligen, hemma igen efter många olika bravader i veckan!


Snabb uppdatering kommer här..


Efter lunch i onsdags for jag och två kollegor från Smufit kappa iväg på förpacknings seminarium i soliga Karlstad. Många förpacknings nördar samlade på samma ställe under ett par dagar. Var riktigt skoj även om man kan fundera var vissa har lärt sig presentationsteknik någonstans. Bodde på hotell med mycket god hotellfrukost (som jag inte missade denna gång) rummet var dock ungefär lika stort som en hytt..;) funkade dock att sova i.. 


Brandlarmet gick  under onsdagskvällen.. precis när jag var halvvägs avklädd och i färd med att studsa i säng.. så började det toktjuta!! På med kjol och skor (hade de andra på mig redan) och med väskan i högsta hugg började jag knalla omkring i denna labyrint av gångar.. när jag tillslut hittade utgången mötte jag de människor som hade varit snabbare än mig.. De sa.. -falsk larm.. så jag vände! jaha, upp på rummet och försöka lugna ner sig.. hua säger jag bara.. Tänk om de hade brunnit på riktigt och varför tog jag med väskan? jaja..


Lördagen var det tävling! Det gick skit dåligt så jag tänker inte skriva så mycket mer om mina och Matts insatser..  Vi fick dock många finalplatser och ett 1.a pris samt ett 3.e pris för klubbens räkning! GRATTIS alla duktiga dansare!!


När jag kom ut till puman efter tävlingen så låg det ett stort paket i bakluckan? vaa? vad är det här... Kunde bara vara mamma och pappa som lagt det där (de var och tittade på tävlingen) Jag ringde och fick stänga order om att jag inte fick öppna förrän i morgon alltså söndag!




.. De första jag gjorde i morse var att öppna detta stora paket och vad låg där?? JOO en paketkalender.. : D Så nu kommer jag öppna ett paket om dagen fram till Julafton.. hehe.. Jag hade alltid sån när jag var liten och nu har jag fått en i år!! Mysigt.. dock en aning bortskämt kanske...  ;)

Eller de kan vara så att jag varit extra snäll i år också!




Dans har det varit resten av dagen idag och så nu ska jag ta mig lite glögg och bara lägga mig i soffan och ha de bra! Vara för mig själv och njuta av att det är fösta advent!  Glad advent på er! Hoppas ni har fått upp staken i fönstret för det har jag! :)



Puss och Kram

Maria

Kommentarer

Postat av: jörgen

Publicerad 2008-11-30 19:35:20

sån fick du juh förra åeret med... bortskämd, jaaa

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-30 20:56:14

hehe.. jaa de fick jag snäll två år i rad? hehe.. nä nu glögg.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela