Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

B L O S S A

Publicerad 2008-11-03 17:17:05 i Allmänt,

Idag släppte de nya blossa glöggen på systemet.. Har du inte varit där och köpt någon idag så rekommenderar jag dig att åka i morgon. För de brukar ta slut väldigt fort. De är blåbärsmak i år.. Jag som är lite svag för förpackningar tycker ju att flaskan är grymt snygg också! Jag gjorde även ett inköp på choklad glögg.. Spännande och få se hur den smakar.. Men jag vägrar fuska ingen glögg innan första advent iaf!




De är helt sjuk hur det är nu full fart med julpyssel överallt, snart börjar de väl att spela julmusik i butikerna..  Jag älskar Julen missförstå mig inte.. men de är helt galet hur de är nu, med hur tidigt de börjar med allt. De har redan börjat sälja julkalendrar i butikerna jag menar en HEL månad innan man får öppna första luckan..


Måndagen har rustat förbi med jobb jobb och jobb.. och sen hem och nu sitter jag här och laddar för dansträning ikväll!


I morse hade jag ingen bra morgon många dispyter med mig själv....Jag vägrade kliva ur sängen när jag väl gjorde det så jag snubblade på allt som gick här hemma.. Sen vägrade jag kliva ur duschen. Sen gick allt i slow motion.. Konstig känsla. Sen flöt dagen på hyfsat iaf.. Har hunnit med ett besök till min vän massagestolen idag.. somnade igen.. såå skönt!


Sen har jag har äntligen lyckats få tummen ur, så snart är mitt gamla nummer överflyttat till min nya fina telefon... Så snart så behöver jag bara bära med mig en.. :) hehe..

Nä nu ska jag göra nåt annat än att sitta här och hänga!

Ha en trevlig kväll.

s e s
Kram
Maria

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2008-11-03 20:29:11

I know the feeling Sunshine.. Är något av en expert på morrontrötthet.. Halvvaknar, sätter mig upp och sen..ja du vet..

Dock, knack i pallet.., pigg imorse.



Tack för glöggtipset.., hade ingen koll på Blåbäret. Ska inhandlas bums!

Postat av: Me..

Publicerad 2008-11-03 22:14:00

Glögg tipset bjuder jag på..(jag har ju redan fått mina flaskor) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela