Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Varför stannade bilarna när jag gick hem?

Publicerad 2008-12-02 22:20:47 i Allmänt,

Igår när jag gick hem från jobbet stannade bilarna, jag undrade varför tills jag kom hem och gjorde upptäckten!! Jag hade nämligen ett stopplyse på läppen förstår att bilisterna blev en aning förvirrade ;) .. en ond ond finne har satt sig där! Varför?? Jaja.. med förhoppning att den går ner till festligheterna i helgen får jag väl försöka stå ut med finne på läppen! Tror nog jag ska överleva detta!

Måndagen och tisdagen har avlöpt bra trycker förutom min huvudvärk som kommer till och från, så har det varit i två veckors tid snart. Kanske är jag stressad,  trött eller kanske bara spänd.. Idag fick jag hjälp av en naprapat iaf, hon knäckte till nacken ordentligt! Håll tummarna för att det släpper!

Jag nämnde festligheter i början av det här inlägget.. och festligheter blir det i helgen! Under fredagen så ska jag på Bad taste party. Brudarna på jobbet ordnar, då gäller det att klä ner sig, inte upp sig!

Sen ska jag och Lojsan åka till Stockholm på lördag shoppa och sen blir de föreställning med Klungan. Ska bli skönt att komma bort skönt att få något annat att tänka på. Skratta och bara ha det bra!

Det tok regnar i Gävle skit väder skulle jag vilja säga.. Nu när bocken är på plats och stacken är i fönstret (då pratar jag inte om den lila) så ska det väl inte vara sånt här skit väder!! Jag vill ha vinter!  Julen närmar sig med stormsteg!

"Inget är tristare än att vakna på julaftons morgon och inte vara barn"                                                                                     
-Erma Bombeck

KRAM
Maria

Kommentarer

Postat av: helena w

Publicerad 2008-12-07 18:26:05

hej, vart tävlade du ? har en vän vars syster me tävlar.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela