Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tråkigt men sant, och så lite annat.

Publicerad 2008-12-19 21:14:13 i Allmänt,

Idag var sista arbetsdagen på det här året... nu är jag LEDIG i 3 veckor.. Dessa kommer bestå av Julskinka, äckligt mycket choklad och socker. För att efterföljas med skumpa och nyårsblåsa(om jag fortfarande kommer i den efter allt socker)!  Sedan avsluta med att sista veckan fara som ett yrväder i backen när jag ska försöka lära mig att åka skidor... HAHA...2009 jag är redo!  De var dock inte det tråkiga i det hela...

De tråkiga är att idag vart det bestämt att jag och min dansparter inte kommer dansa ihop nästa år. Det blev så nu pga av en speciell anledning som jag inte tänker gå in på, en som jag måste ta ställning till. Detta gör ju att bloggen kommer innehålla mindre dansuppdateringar då jag numer inte tävlar i bugg.. Men dansen kommer helt klart finnas kvar i mitt liv.. Måste landa lite nu få se vad som händer i framtiden.

Nytt på dansfronten är att jag förhoppningsvis (om jag kommer in) ska börja på 10-dans i Jul.. För er som inte vet vad det är så kan jag förklara det som att det är danserna de dansar i Let´s dance... Jive, tango osv... :D Har även lyckats lura in min goa vän Lojsan i dansvärlden.. :D

Mer dans: Julavslutning har det varit på klubben också, sista kvällen på Estraden.. fick dock tyvärr inte ner nån julskinkemacka då jag precis innan hade varit på middag hos min Morbror i Hille glögg slank de dock ner en del.

Idag har jag även varit och tjuvkikat i de nya lokalerna snacka om att vi kommer få det fint!! Grymt... oj vad jag längtar..

Underbara fredag! Träffat släkten från Östervåla idag. De var på besök fikade lite och myste jätte härligt! Ikväll blir det en lugn kväll känner jag.. Trött efter veckan, jag har sovit dåligt, en hel del att tänka på... Tur att man har underbara vänner och underbar familj runtomkring sig.. :)

Julklappen från jobbet bestod av förstahjälpen kit, glashammare till bilen, ficklampa samt en reflexväst. Jag har vetat vad vi ska få sen i november då jag gjort förpackningen. En väska i wellpapp med texten Just in Case.. Fyndigt va??? Sen fick vi handdukar från högsta smufchefen.

Vad mer? Vad ska jag taaa?... Ska nog sätta mig i soffan sjunga ikapp med tv.en när mamma mia rullar, hålla tummarna att ljudet inte går åt båda håll.. hehe..

Så ha en underbar fredag!

Kramar till er alla.
Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela