Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Spenderat...

Publicerad 2008-12-30 00:18:40 i Allmänt,

Idag har jag gjort av med pengar! Fort gick de också.. har införskaffat mig ny skidjacka, nya skidbyxor och nya vinterskor.. nu är jag redo för fjällsemestern som närmar sig med stormsteg! När jag ändå var i farten köpte jag nya örhängen och en topp också.. Toppen är faktiskt tro de eller ej i en annan färg än svart... vi får väl se hur ofta den kommer användas! :)

För övrigt njuter jag till fullo av min ledighet.. härligt de är.. inne på min andra vecka nu av tre..  :D

Flytten till de nya dans lokalen närmar sig... andra dagen på det nya året är det dax.. Då ska alla möbler dit! Allt ska ställas i ordning inför kursstarterna!

Sliter mitt hår för att komma på ett nyårslöfte att inte hålla också...  appro på hår måste jag ännu en gång återkomma till mig lugg... Igår fick jag kommentaren... Vad har du gjort i jul då? Eldat upp luggen.. va attans.. Den är ju lång nu.. lr så var den inte de... hm...:D och jag har inte heller eldat upp bocken, jag har alibi... på riktigt! :P

Nu ska jag roa mina läsare (eller skrämma) eftersom jag fortfarande inte har nån sladd för att få in nya kort i datorn.. Så tänkte jag lägga in lite kort på min tid innan blogg skriveriet började.. VARNING dock för många kort på mig, moi.. jag själv.. och så nåt på mig! (Jag kan vara normal också, ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela