Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ovanligt!

Publicerad 2008-12-20 22:46:41 i Allmänt,

Hemmakväll och dag idag.. konstigt att inte ha några planer, dock bra för mig skulle jag tro...

Dammsugit, tvättat, diskat och så har jag skruvat fast sängbenen.. De satt väldigt löst, så nu är de fixat.. Inget mer gnäll från den sängen..

Blev promenix i morse.. var lite kallt och små regnade dåligt julväder tycker jag det är. SÅ ikväll har jag gjort min allra bästa snödans. Har även tittat på tv, säkert mer idag än vad jag gjort på hela månaden.

Har även haft eget spa idag.. bad, ljus, musik och krämer!

Men nu kryper det i kroppen, jag är inte van att ha så mycket tid.. I morgon ska jag slå in julklapparna.. Sen är de bara att fara hemåt Tobo.. på måndag bär det av. Jag och pappsen ska baka julgodis! Mysigt.. så mer snö tack så att julstämningen kan komma.

Ja de var väl de väldigt intressanta som har hänt i mitt liv idag.. Behövligt dock.. att varva ner lite..

KRAMAR
Maria

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2008-12-21 17:57:04

HAHAHAHA, sängbenen!!! Underbart! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela