Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Om allt och ingenting...

Publicerad 2008-12-16 19:38:09 i Allmänt,

.... idag var jag väldigt trött på jobbet.. kunde inte gå och lägga mig igår.. somnade dock som en stock när jag väl lag mig.

Arg blir jag väldigt sällan. Man måste reta upp mig ordentligt innan jag blir förbannad... Vad hade nu det här med de senaste dagarna att göra tänkte ni?... Ja, jo jag har varit/är arg och irriterad och förvånad.. Människor förundrar mig!

Apropå irriterad så gick jag förbi frisören som gjort min djävulska frisyr idag ... fast det är en månad sen så är luggen fortfarande tokkort... fattar inte hur han tänkte.. Eller han gjorde väl inte det helt enkelt.. Nu börjar den dock stå ut mer... Förut när den bara var några mm så såg man den knappt.. men det nuvarande läget på min lugg är:  tak.. Jag kör med en liten takpanna.. (haha nu var jag lite fyndig också om det var någon som missade min otroligt dåliga ordvits)

Ikväll tänkte jag ställa upp tomtarna här i lägenheten så jag får lite sällskap.. Jag kan inte fatta att det är jul snart.. Galet.. Tiden springer ifrån mig! Min kollega Carina är i Egypten över jul... Jag tänkte åka till Tobo till mor och far. Käka lite julmat och umgås med släkten! Pepparkakshus ska också bakas! :)

I väntan på tomten...
Kram
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela