Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bad taste party

Publicerad 2008-12-06 00:58:22 i Allmänt,

Ikväll var det dax för galej... SÅÅÅ roligt.. sååå utspökade tjejer som träffades skrattade drack och käkade mycket god mat.. Olika uppdrag och lekar dök också upp under kvällen. Jag fick en guldstjärna :) Tänkte bara bjuda på lite underbara bilder.. jag undrar bara en sak?? Hur kommer det sig att jag är singel??? ;)







I morgon är det dax för klungan eller man säger kanske idag.. De ska bli så roligt... Jag och Lojs på äventyr.. uppdateringar kommer...

TREVLIG HELG!

Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela